דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות מתקדמים למכירת כרטיסים 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 3474 פעמים ]

הודות להתפתחותו של השיווק הרשתי בארץ ובעולם, מכירה מקוונת הפכה לדרך הבטוחה והמהירה ביותר למכור כרטיסים, תוך פיקוח ושליטה מלאה על המתרחש. מכירת כרטיסים בצורה ידנית היא נחלת העבר, וכיום ניצבות בפני מוכר הכרטיסים אפשרויות נהדרות, פשוטות ורווחיות, למכור אונליין ולהרוויח בגדול.

למכור כרטיסים אונליין - איך זה עובד?

עוד לפני שבוחרים בפלטפורמה המתאימה עבור מכירת כרטיסים, חשוב לבחון את כל האפשרויות הקיימות, לבדוק איזו פלטפורמה היא הנוחה ביותר ואיזו מציעה את אפשרויות השליטה והבקרה הנרחבות ביותר.

כמו כן, חשוב לקרוא מראש את כל האותיות הקטנות של חוזה ההתקשרות, לבדוק במה כרוך השימוש בפלטפורמה ולבחון איזו מהן תהיה המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית. מומלץ לבחור בפלטפורמה אוניברסלית שתתאים עבור מכירה של כרטיסים להופעות, כרטיסים לסרט וכדומה.

לאחר שבחרתם בפלטפורמה מתאימה, חשוב לוודא שהנכם מודעים לכל האפשרויות שהיא מציעה, על מנת שתוכלו לנצל אותה בצורה מקסימלית ולהגדיל את מעגל הרווחים ממכירת הכרטיסים. סטטיסטיקות הראו כי כרטיסים נמכרים מהר יותר ככל שמוכר הכרטיסים מטיב לעשות שימוש בפונקציות השונות המוצעות לו במסגרת הפעילות בפלטפורמה.

אם מושגים כמו פלטפורמה או מכירה מקוונת זרים לכם ואתם אוחזים בידע בסיסי בלבד בכל הנוגע לעולם הטכנולוגי, עצרו: חשוב לוודא שהתוכנה שבה בחרתם ידידותית למשתמש ומאפשרת את מכירת הכרטיסים ללא ידע טכני מוקדם או ניסיון בעולם המכירות.

מכירה מאובטחת ונוחה של כרטיסים מכל סוג

כמוכרי כרטיסים, עליכם לחשוב לא רק על הרווח האישי שלכם, אלא גם על התועלת של הלקוחות שלכם. על כן עליכם לבחור בפלטפורמת מכירה המציעה תשלום מאובטח בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כך שגם אתם וגם הצד השני יוכלו להיות בטוחים שהעסקה תבוצע בצורה מאובטחת.

בנוסף, חשוב לוודא שאפשרויות התשלום באתר מגוונות, כך שניתן יהיה להשלים את העסקה באמצעות כרטיסי אשראי שונים. פלטפורמת המכירה צריכה להיות נוחה לתפעול לא רק בעבור מוכר הכרטיסים אלא גם (ובעיקר) ללקוח, המעוניין לבצע מכירה פשוטה ונוחה.

אפשרויות שיווק והפצה

נהוג לחשוב שהאינטרנט הוא האמצעי הפשוט ביותר להפיץ תוכן שיווקי. בפועל, האינטרנט הוא אכן כלי חשוב, אך כדי לנצל אותו בחכמה, צריך לדעת להשתמש בו כראוי. אל תצאו מנקודת הנחה שתוכלו למכור כרטיסים ולהפיץ את האירוע בקלות, אלא בדקו מהן אפשרויות ההפצה בעת הבחירה בפלטפורמה המתאימה.

במידה והקמתם את עמוד המכירה, אל תשבו בידיים ריקות, אלא הפיצו אותו בכל האתרים הרלוונטיים, בדגש על הרשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר. נסו לרתום כמה שיותר אנשים להפיץ את הקישורים יחד איתכם, שכן כל מנגנון השיווק ברשתות החברתיות פועל על מנגנון שיתופי ומותנה בהיענות של אנשים אחרים.

כדי למכור כרטיסים, צריך לחשוב כמו איש עסקים ממולח. לכן, תצטרכו לאורך המכירה לבצע מהלכים שיווקיים, במטרה לעורר עניין ולמשוך כמה שיותר אנשים לאירוע. רק כך הקמפיין שלכם יתבצע בצורה הטובה ביותר.

וודאו שאתם בשליטה

לאחר שני השלבים הראשונים ברשימה, מגיע שלב המכירות. עליכם לעקוב אחר ההתפתחויות וההיענות לאורך כל התהליך ולוודא שהפלטפורמה שבחרתם מציעה אפשרויות מתקדמות.

מערכת מכירת הכרטיסים צריכה לאפשר פילוח של קהל הלקוחות, עדכון מלאי הכרטיסים, שינוי תנאי החזרת הכרטיסים ומדיניות הביטולים ועריכת שינויים בעמוד המכירה המקוונת. זכרו, ככל שיעמדו ברשותכם אפשרויות רבות יותר, כך תבטיחו לעצמכם מכירה של כרטיסים בצורה איכותית ומוצלחת יותר.

TixWise - מכירת כרטיסים מתקדמת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב